Przy wyborze ubrań najczęściej skupiamy się na zmyśle wzroku, jednak czy zastanawiałaś się kiedyś, czy Twoje decyzje nie są warunkowane przez dotyk albo nawet zapach? Jeden z ostatnich raportów P&G Future Fabrics nie pozostawia w tej kwestii wątpliwości. Aż 70% badanych uznaje, że wygodne ubranie ma realny wpływ na odczuwaną przez nich energię. Poczucie komfortu sprawia, że ludzie chętniej podejmują aktywności i są pewniejsi siebie. Widoczne jest to zwłaszcza w modzie streetwearowej. Ostatnie lata przyniosły prawie 50% wzrost sprzedaży spodni do jogi na terenie Stanów Zjednoczonych. Co ciekawe, większość klientów nie ma wiele wspólnego z tą formą ruchu. Jednak kluczowym argumentem jest tu wygoda. Zarówno obecna sytuacja na świecie, jak i coraz większa świadomość konsumentów sprawiają, że klient częściej sprawdza skład ubrań. Sztuczne materiały mogą się dobrze prezentować, jednak szybko powodują dyskomfort, co wpływa na samopoczucie człowieka. Nie oznacza to oczywiście, że jedyną opcją wyboru są dresy oraz legginsy. Coraz więcej marek stawia na naturalne materiały, pochodzące ze znanych źródeł. Transparentność firm ułatwia podejmowanie świadomych zakupów, a w konsekwencji wywołuje zadowolenie z dokonanych wyborów. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że przy zakupach bardzo istotną rolę odgrywa również zapach. Skojarzenia, związane z danym aromatem, są przechowywane w pamięci długotrwałej, co sprawia, że niektóre zapachy momentalnie wywołują w nas dobre emocje. Naukowo udowodniono, że już po samym zapachu drugiej osoby jesteśmy w stanie określić jej wiek, a nawet rodzaj osobowości czy cechy charakteru. Dokonujemy decyzji przy pomocy różnych zmysłów. Warto pamiętać o tym, że wybór ubrania zależy nie tylko od jego wyglądu, ale także od jego struktury i zapachu. Jak pewnie zauważyliście a może nawet poczuliście od jakiegoś czasu nasze ubrania również zaczęły pachnieć dzięki Aroma projekt https://aromaprojekt.pl/

5% RABATU

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
I OTRZYMAJ 5% RABATU

Nie spamujemy! Przeczytaj naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.